Мета. Ознайомити методиками
використання психологічних ресурсів часу, навчити контролювати свій час, вирішувати
психологічні проблеми «нічого не встигаю», підвищувати особисту ефективність
використання часу, проводити психоаналіз часу.
Питання, що
виносяться для вивчення:
1. Час як ресурс людини.
2. Ключові принципи раціональної організації часу.
3. Основні принципи аналізу особистих і професійних цілей.
4. Як досягати поставлених цілей.
5. Встановлення пріоритетів.
6. Правила аналізу завдань.
7. Складання довгострокового, середньострокового і короткострокового плану.
2. Ключові принципи раціональної організації часу.
3. Основні принципи аналізу особистих і професійних цілей.
4. Як досягати поставлених цілей.
5. Встановлення пріоритетів.
6. Правила аналізу завдань.
7. Складання довгострокового, середньострокового і короткострокового плану.
8. Як отримувати задоволення
від втрат часу.
Завдання для
самостійної роботи
1. Користуючись працями Г.
Архангельського, познайомся з прийомами тайм-менеджменту (технологія управління
власним часом) та спробуй використати їх на практиці. Що змінилося після
застосування прийомів збереження часу?
2. Ознайомтесь із завданнями тренінгу з тайм-менеджменту:
· розкрити
особистісний потенціал учасників;
· навчити
учасників розставляти пріоритети;
· навчити
учасників ефективно планувати;
· навчити
учасників говорити «ні», делегувати повноваження;
· розкрити
приховані ресурси сили і енергії за рахунок принципів управління часом;
· навчити
учасників розподіляти час на себе - сім’ю - роботу.
Складіть відповідно до
завдань програму тренінгу з тайм-менеджменту.
3. Побудуйте графіки витрат
часу «Побудова пирога часу».
Творче
завдання. Підготуйте
доповідь на одну з тем: «Використання особистісних ресурсів для досягнення
мети; техніка самоорганізації». «Програмування. Програмування успіху». «Етапи
контролю витрат часу».
Завдання для
самоконтролю
1. Оцінка стилю використання
робочого часу.
2. Організаційні принципи розпорядку дня. Психологічні рекомендації.
3. Аналіз «Пожирачів» і «Пасток» часу.
4. Методи пошуку додаткового часу.
5. Індивідуальне планерування (рік, місяць, тиждень, день).
6. Виділення слабких і сильних сторін свого стилю управління часом.
2. Організаційні принципи розпорядку дня. Психологічні рекомендації.
3. Аналіз «Пожирачів» і «Пасток» часу.
4. Методи пошуку додаткового часу.
5. Індивідуальне планерування (рік, місяць, тиждень, день).
6. Виділення слабких і сильних сторін свого стилю управління часом.
Багато
вільного часу не буде ніколи
Комментариев нет:
Отправить комментарий